Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 18 Oct 2017 14:41:17 +0200

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:59e6857f$0$643$65785112@news.neostrada.pl...
Dlaczego uważasz, że na górze to "mało wygodne"? Wydaje mi się, że

Kwestia osobnicza, mnie by łeb rozbolał i dostałbym pewnie vertigo (zawrotów głowy).

łatwej spojrzeć (zapewne raczej tylko od czasu, do czasu) w górę, niż
wpychać któryś z monitorów sobie między nogi...

To też zależy od obecnego zadania, rzeczywiście, czasem wygodniej spojrzeć w górę, a czasem w dół, ale, to takie moje trochę zboczenie zawodowe, różne przyrządy pomiarowe różnie wygodnie było obserwować, nie zawsze na górę na stojak dało się wtargać. A czasem z góry mierząc nie zawsze dało się przyrząd postawić na podłodze. A jak wybór był, to jak wspomniałem, zależy od sytuacji. Częściowo też to kwestia przyzwyczajenia. Niekiedy wymuszana długością przewodów pomiarowych, albo kabla zasilającego.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.