Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
Date: Thu, 26 Oct 2017 12:22:36 +0200
W dniu 2017-10-16 o 08:51, J.F. pisze:

> To widac polepszyli, ja pamietam problemy - hdmi, vga, a trzech
> ekranow jakos nie ma.

Właśnie mam na biurku laptopa z prockiem 4 generacji. Ekran laptopa i
dwa monitory zewnętrzne, jeden na VGA, drugi na cyfrowym, działa
wszystko na jednym Intelu. Tak zresztą pisali że tak ma być. Jak jeszcze
gdzieś pod rękę wpadnie drugi monitor z cyfrówką to jeszcze tak
sprawdzę, ale swojego nie chce mi się odłączać.

Pozdrawiam

DD