Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
Date: Mon, 16 Oct 2017 14:04:58 +0200
W dniu 2017-10-16 o 12:28, J.F. pisze:

> Zgaduje, ze to jednak bylo tak, ze pamiec RAM byla w komputerze jedna, w
> niej wydzielony obszar do grafiki, za wyswietlanie z niej odpowiadal
> chipset intela,
> ale do rysowania w niej byly dwa akceleratory - jeden w chipsecie
> intela, drugi dodatkowy.

Raczej jednak nie, bo u mnie pracują równolegle obie karty - jak
pisałem. Cyfrowe (ze stacji dokującej) na nVidii a VGA i ekran laptopa
na Intelu. Chyba nie próbowałem odpalać na portach laptopa wszystkich
wyjść i ekranu, ale HDMI leci normalnie z Intela IODP. Jakoś tak całkiem
sensownie to wszystko działa.

> O, windows pokazuje karty Intel HD Graphics 4000 i AMD Radeon HD 7670M,
> te druga wylaczam i nic sie nie dzieje, dwa monitory nadal pracuja...

U mnie jak wyłączyłem intela to po restarcie chyba też był obraz na obu
wyjściach, tzn na ekranie laptopa i chyba nawet na VGA (a może jednak na
cyfrowym?), ale że parę lat minęło to nie pamiętam jak to faktycznie
było. A teraz sprawdzać nie mam ochoty.

Pozdrawiam

DD