Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
Date: Mon, 16 Oct 2017 09:11:16 +0200
W dniu 2017-10-16 o 08:51, J.F. pisze:

> To widac polepszyli, ja pamietam problemy - hdmi, vga, a trzech
> ekranow jakos nie ma.

Ba, zobacz:
http://accessories.ap.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=au&l=en&s=dhs&cs=audhs1&sku=452-11522

> Nie patrzylem, ale istotnie chyba jedna karta.
>
> Ba - Dell sie chwalil ze ma dwie karty, ta druga wlaczana
> automatycznie w miare potrzeby ... o ile zrozumialem to raczej
> ko-procesor graficzny.

Przy ekranie laptopa tak (podobno, nie sprawdzałem) działa. Jak masz
więcej monitorów to ekran laptopa i VGA działa na intelu, a cyfrowe na
dodatkowej. I od razu widać na zużyciu prądu - bateria znacznie szybciej
się rozładowuje.

> wiki cos pisze, ze dodali w niektorych wersjach.

Może... Ale ja nie widziałem - nie słyszałem w urządzeniu. Z tym, że ja
DVI nie lubię - wielkie to, sztywne, ciężkie... Właśnie kupiłem
przejściówki na HDMI żeby w razie czego łatwiej używać.

Pozdrawiam

DD