Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
Date: Mon, 16 Oct 2017 08:40:44 +0200
W dniu 2017-10-16 o 00:22, J.F. pisze:

> Nie wiemy co masz za karte, ale w laptopach to normalne. Jest
> dwumonitorowosc. Ale trojmonitorowosci to juz raczej nie ma, mimo
> dwoch gniazd i ekranu laptopa.

Ale co też opowiadasz. Od 4 generacji iX masz już 3 ekrany na samym
procku, a w starszych też można było, tylko trzeba było dwie karty mieć.
Ja mam 3 generację, podłączone 2 monitory i ekran laptopa. Czwartego
monitora nie podłączam, bo już byłby mało użyteczny (i tak głową muszę
machać na boki), ale sprawdzałem - działa. A wystarczy jedno
przestawienie i Windows już widzi tylko jedną kartę. ZTCP nawet nie
informuje że jest druga.

> IMO - bo ja windows niedbale obslugiwal.
> Istone mi sie wydaje, ze jej nawet nie znajdowal, wiec trudno o
> rozdzielczosciach mowic.

> DVI-D ponoc ma dzwiek ... i co, dziala, czy kabelkim mini-jack ?

Ja jeszcze dźwięku przez DVI nie słyszałem.

Pozdrawiam

DD