Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mały "serwer"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mały "serwer"
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Fri, 29 Sep 2017 10:27:47 +0200
On 29.09.2017 09:32, sczygiel@gmail.com wrote:

Wazne aby kamerka sama pchała dane na ftp. Te moje taka funkcje maja
i zapisuja rtsp na tym biedaku. Nie mialem tego puszczonego długo bo
mam mały dysk ale dzialalo ok.

Mowa o tanich kamerkach Overmax. One z tego co pamiętam posiadają funkcje wrzucania materiału na NTP, ale nie testowałem jeszcze tej funkcji i nie jestem pewien, czy uploadują w pełnej rozdzielczości. Bo z tego co pamiętam, w niektórych modelach jest też funkcja wysyłania stopklatek na maila po wykryciu ruchu, ale niestety tylko w zmniejszonej rozdzielczości... Po RTSP niezależnie od modelu można się dostać do właściwego strumienia wideo 720p

Przy takim podejściu do zagadnienia da się w jakiś rozsądny sposób zrealizować odzyskiwanie miejsca, poprzez kasowanie najstarszego materiału, gdy nagrania zajmą określoną liczbę GB?