Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mały "serwer"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mały "serwer"
From: sczygiel@gmail.com
Date: Fri, 29 Sep 2017 00:32:51 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 29 września 2017 08:49:36 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> to na 99% nie zadziała. Miałem dokładnie ten sam problem, ale poległem.
> no chyba ze masz kamery super hiper ekstra, ale wtedy koszt samych
> kamer, przewyższy koszt monitoringu. Co mnie nie zadziałało. nie umiałem
> żadnym z pierdyliona testowanych programów, zmusić PCta, do zapisu tego
> co podaje kamera bez obróbki. obojętnie czy pod linuksem czy windowsem.
> nawet dedykowane programy do kamer, dokonywały jakichś zmian, co
> pociągało za sobą oczywiście, zajętość procesora. wiec przy 4 kamerach,
> 4 rdzeniowy AMD miał 80% zajetości przez sam program monitoringu. który
> [...]

Mialem sie nie odzywac ale ostatnio mam na stanie pare kamer onvif i nawet
stary p3 itronixa zapisywal streamy z nich na dysk bez problemu.

Wazne aby kamerka sama pchała dane na ftp. Te moje taka funkcje maja i zapisuja
rtsp na tym biedaku.
Nie mialem tego puszczonego długo bo mam mały dysk ale dzialalo ok.

Tak czy siak wątkotwórcy bym sugerował albo jakas dowolna plyte itx czy miniitx
albo po prostu laptopa. Jak laptop calosc uciagnie to mozna podumać o jakiejś
alternatywie ale osobiscie bym odradzał maline chyba ze ona bedzie raczej
standardowa tzn, bez fikusnych programów bo czasem zmigrować te dane gdzieś nie
mają drugiej maliny to problem. No i malina wcale taka tania nie jest w
porownaniu do np. della d580 jakiego ostatnio zatrudniam...