Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla Windows XP?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla Windows XP?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 19 Aug 2017 00:29:32 +0200

"Sebastian Biały" on7ofg$ppl$1@node1.news.atman.pl

O której wersji VBoxa piszesz?

Najnowszej. Po chwili host jest wyswapowany i gośc zajmuje cały ram jaki jest w
stanie.

No cóż -- żyjemy w różnych światach. ;)

Właśnie zaliczyłem pad vkompa z WXP pod VBoxem.

    pamięć nie może być read

Komputer z WXP (Gość) miał 256 MB RAMki.
W10 (Gospodarz) rzecz jasna pracuje stabilnie.
Pod WXP pracowały drobiazgi oraz OE i Opera.
(właśnie uruchamiała się)

Gdy Gościowi daję co najmniej 512 MB -- wirtualny komputer pracuje stabilnie.

Przed nastu laty miałem i VBoxa, i VMware na Athlonie 500 MHz z 256 MB RAMek.
Wcześniej -- z połowę tej RAMki. Gospodarzem był WXP (bardzo mocno odchudzany)
a wcześniej były WinDosy, ale nie pamiętam, czy wirtualki pracowały jeszcze
pod WinDosami. (WinDosy koegzystowały czas jakiś spokojnie obok WXP)

Gośćmi były systemy różne -- także zupełnie egzotyczne.
[teraz zresztą jest podobnie]

Nie w każdych warunkach, szczegolnie że wymaga zasilania i BT jest bardzo czuły
na zakłucenia.

Nie trzeba kłuć!

VBoxa w ogóle może nie być.

Ale z jakiejś przyczyny upierasz się że chcesz Atari na VBoxie.

Myślałem, że to potrafisz. ;)

Taka wirtualizacja mnie by interesowała. ;)
O innej -- raczej nie chcę rozmawiać. :)
[bo ja mam tego sporo]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'