Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla Windows XP?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla Windows XP?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 18 Aug 2017 23:53:14 +0200

"Sebastian Biały" on7iq1$k66$1@node1.news.atman.pl

Pomijam teorie, bo nie są weryfikowalne. :)

2. VBox nie jest daremny. ;) Żre RAMkę Gospodarza, która albo
   kosztuje (bo trzeba dorzucić trochę) albo której niedostatek
   skutecznie utrudnia życie.

Kiedy uzywasz gościa, nie używasz hosta.

Ciekawe zastosowanie VBoxa. IMO -- bezsensowne. Ja używam naraz obu.
Przechodzę pomiędzy okienkami Gościa i Gospodarza tak, że postronna
osoba może nie załapać, iż OE pracuje pod Gościem. (kładę trzy palce
na ,,płytce dotykowej'' i poruszam nimi na boki) ^C^V pracuje tak,
jakby wszystko było na jednym systemie, ale klik w link otwiera
przeglądarkę pod tym systemem, pod którym jest ów link.

To zazwyczaj po chwili powoduje że ram jest taki
w gościu jak w hoście minus pierdoły.

O której wersji VBoxa piszesz?

Mam ten problem, bo mam i CC, i VBoxa, i tylko 4 GB.
Uruchomienie obu programów naraz === pad. :)

Odpalam na codzień VBoxa na maszynie z 2GB ramu,
hostem jest win7, gościem win7. Nie ma pada.

Odpalam VBoxa na atomie i 1 GB, gdzie Gościem jest WXP SP3
a Gospodarzem jest W7S -- śmiga aż miło!!! (od chyba 7 lat)
Niemal tak samo szybko, jak na i5 7200U z 4 GB. Ale mam tam
(na atomie chyba N450 i 1 GB RAMek) wcześniejszą wersję
(Innoteka) VB.

Mam problem tutaj taki, że 4 GB Gospodarza to niewiele
więcej niż nic. To jest rzeczywistość.

Potrzebna jest rzeczywista RAMka.

Bzdura, nie znam ograniczeń oprogramowania jakie
potrzebuje, może to jakiś szit napisany w turbo pascalu.

Opera i OE. :) DBXy OE liczą sobie łącznie ponad 8 GB.
Tutaj są na dysku emulowanym, na atomie -- okupują rzeczywisty
dysk. Proponuję sprawdzenie -- gadanie prowadzi donikąd.

Na co dzień, nie na codzień.

Gdybym nie potrzebował Gościa i Gospodarza naraz -- przebootowywałbym.
(rzecz jasna inni mogą używać inaczej)

Ta zabawka nic nie wirtualizuje. Nie masz pojęcia o co chodzi w dyskusji.
Ta zabawka pozwala na komunikację po RSie tam, gdzie rzeczywisty RS nie
istnieje.

To samo spełnia zabawka USB<->RS232 za 10zł.

Owszem. (co nie znaczy -- jest użyteczna)
Ale z BT jest poręczniejsza.

Nie wiem, jak na VBoxie mieć Amstrada, Atarynkę czy podobny komputer.

Stawiasz tam MSDOSa a w nim emulator.

Wówczas wirtualizacji dokona nie VBox, lecz coś innego.
VBoxa w ogóle może nie być.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'