Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sensowny SSD 120-128GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sensowny SSD 120-128GB
From: Tomasz Holdowanski <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl>
Date: Mon, 14 Aug 2017 11:01:37 +0200
Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 11 Aug 2017 19:33:56 +0200
is the real date, ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>128 GB to sobie mozna pendraka kupić ;-)

A ile wytrzyma jako dysk systemowy?
Gdyby były dostępne nowe ssd 30-60GB w cenie po kilkadziesiąt zł,
miałbym zastosowanie dla przynajmniej kilku sztuk.

>Czemu od razu zakładasz, że win10 się utrzyma?

Wręcz przeciwnie, mam nadzieję, że się nie utrzyma :P Nikomu
niepotrzebny, wciśnięty na siłę system...

--
REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.