Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sensowny SSD 120-128GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sensowny SSD 120-128GB
From: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl>
Date: Fri, 11 Aug 2017 08:54:15 +0200
W dniu 2017-08-10 o 15:39, Tomasz Holdowanski pisze:
Witam!
Jak w temacie.
  "Sensowny" znaczy : szybki odczyt/zapis (>400MB/s), najlepiej nie
malejący z zapełnianiem dysku, trwałość, będący już chwilę na rynku i
wciąz mający dobrą opinię :) Cena: do 300zł.

Chętnie posłucham opinii o wyższości tego nad tamtym, namiary na
wiarygodne serwisy z rzetelnymi recenzjami także mile widziane :)

Z góry dzięki!
Pozdrawiam,
Mordazy.

Mam dwa lapki w domu. jakieś 3-4 lata temu wsadziłem w nie Kingstony V300 120GB. W jednym lapku działa do dnia dzisiejszego bez żadnego problemu. W drugim lapku w lutym tego roku wymieniłem go na Kingstona Hyperx Fury 240GB, a tamtego V300 sprzedałem znajomemu i działa do dalej bez żadnych problemów...