Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycjonowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycjonowanie dysku
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Wed, 14 Jun 2017 18:31:16 +0200

"Jan Stożek" 1785769.oMNUckLgyt@pc-jasio.stozek.waw.pl

Raczej nie uprzedza, bo to nie ma sensu.

Poczekam na Twe uznanie Twego błędu i być może za jakiś
czas postawię snap ukazujący moją prawdomówność, o ile
wcześniej nie przyznasz mi racji.

Ostrzeżenie pojawia się w czasie kasowania migawki.
(kto chce -- ten może sprawdzić, o ile ma
VBoxa -- bezpłatnego i raczej bezproblemowego)

-=-

VMware kiedyś był jakoś bezpłatny -- nie pamiętam już jak,
bo to dawno było. (raczej nie gazetka, ale coś dawało VM
za freeko) Późniejsze aktualizacje nie wymagały kluczyków
przez jakiś czas, który wykorzystywałem.

Rzecz jasna mam na swej myśli tę część VM, która ogólnie jest płatna.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'