Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycjonowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycjonowanie dysku
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Tue, 13 Jun 2017 20:29:39 +0200
Po głębokim namyśle sczygiel@gmail.com napisał w Tuesday 13 of June
2017 09:18:

> Pewnie chodzi mu o to ze w guescie nie ma mozliwosci korzystać z
> funkcji akceleracji 3d lub tych do odtwarzania video.

        Albo że jakieś narzędzie monitorujące pokazuje mu wykorzystanie
procesora graficznego bliskie zeru, trudno powiedzieć. Facet jest
szalenie nieprecyzyjny, a takie zgadywanie prowadzi tylko do tego, że
się w gruncie rzeczy dyskutuje się z samym sobą, bo na koniec
usłyszysz, że nie o to mu chodziło. ;-)

> Mam wrażenie że Eneuel miesza pojęcia i dlatego z nim sie tak trudno
> dyskutuje.

        Albo trolluje - niektóre jego posty wyglądają jak dyskusja ze
sztuczną inteligencją albo psychologiem. ;-) I tak jest lepszy niż ten
EUropejski popapraniec miliona nicków, bo przynajmniej w wulgaryzmy
nie wpada i z grubsza pisze na temat, więc po całym dniu pracy mogę go
trochę pokarmić. To takie odprężające. :-D