Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki konsumencki sprzęt sieciowy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki konsumencki sprzęt sieciowy?
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Fri, 9 Jun 2017 11:25:11 +0000 (UTC)
BUNIEK <mbuniek@interia.pl> wrote:

> Podmiana zasilacza na nowy/inny potrafi z takimi wieszającymi sie
> kilkulatkami zdziałać cuda.

To prawda... tylko ja juz nie chce pudrowac syfu i naprawiac g...wna, chce
kupic cos porzadnego (ale kosztujacego 180 zl a nie 1800 zl), podlaczyc i
zapomniec.

Poki co zamowilem do pracy ZyXEL-a WAP-3205, przyjdzie w poniedzialek...
zobaczymy jak to sie sprawdzi. Jak sie sprawdzi to kupie takiego tez do
domu.

--
[ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
[ Web:   http://www.chmurka.net/ ]