Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Router czy można?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Router czy można?
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 16 May 2017 18:41:22 +0200
On 5/15/2017 8:57 PM, Trefniś wrote:
Ilu z was ma wirtualne choćby jedno, dla "gości"?

Mam takie wlasnie dla gości, choć akurat nie jest on wirtualny. Zmieniam często w nim essida/hasło.

Jesli chodzi o gości to mój obiektyw scene notuje taką: gimbusy dziwnym trafem przyciągane były feromonowo pod jedną z klatek na sasiednim osiedlu, stoją nawet w deszczu i pstrykają w szybki w mocno niekomfortowych pozycjach. Dowiedziałem sie w końcu że wcześniejszy punkt darmowego wifi spalony i teraz mają ten, ostatni. A ze 20 ich było.