Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Padl komp

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Padl komp
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Wed, 17 May 2017 11:01:25 +0200
Proces Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> zwrócił błąd:

> Ciekaw jestem czy koszt naprawy był mniejszy od kosztu takiej płyty na
> A* :)

Masz wymieniony element, który się starzeje, więc dostajesz lepszą
gwarancje niż papierowa. Chociaż ja bym dopłacił (tak jak kiedyś zrobił
z pewną płytą) i poprosił o wymienienie wszystkich kondensatorów. A nowa
płyta też się zepsuje za trzy lata albo ile tam zaplanowali.

--
Saiko Kila
Sprzedaj ciągnik, zastaw pole, odpraw żonę, kup konsolę.