Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Router czy można?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Router czy można?
From: kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com
Date: Mon, 15 May 2017 12:18:25 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 09:00:08 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl
napisał:

> Przy szyfrowaniu WEP proste.
> Przy WPA2 raczej niemożliwe jeżeli hasło nie jest ze słownika.

Dziękuję za twoją odpowiedź.

Moje pytanie zadałam nieprecyzyjnie: ja nie chcę się "dostać na czyjąś sieć".
Ja obawiam się o moją, mój router - że ktoś ma WIFI ode mnie bez mojej zgody,
bo potrafi złamać hasło.

Używam właśnie WPA2. Hasło zmieniałam dotąd dość często obawiając się, że osoba
niepowołana korzysta z mojego routera mimo braku mojej zgody.

Teraz jestem spokojniejsza.

Jeszcze raz dziękuję.

Majka