Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] czasy sie zmieniaja - webcamy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] czasy sie zmieniaja - webcamy
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Tue, 16 May 2017 14:13:57 +0200 (GMT+02:00)
Lisciasty <lisciasty@post.pl> Wrote in message:

> Ja czekam aż jakiś marketoid wpadnie na pomysł zaoferowania klientowi
> super bezpiecznego laptopa BEZ kamerki i mikrofonu, za extra dopłatą ;P

Pewnie tak ale jeszcze troche musza "opakowac" te idee zeby mniej
 razila ironia :)
Ale elektronika tak niesamowicie tanieje, robi sie tak zaj***ie
 inteligentna i efektywna, jej produkcja staje sie tak masowa i
 coraz bardziej samowystarczalna (elektronika produkuje
 elektronike) ze powoli ludzie zaczna na nia patrzec jak na plage
 typu "ELEKTRONICZNA SZARANCZA"  :)

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/