Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz
From: "RJablon" <poczta@jrcomputer.pl>
Date: Sat, 8 Apr 2017 01:42:16 +0200

Oczywiście masz rację, że w konkretnym przypadku konkretnego programu
obliczeniowego może okazać, że słabszy procesor w ogólnym teście może być lepszy w konkretnej aplikacji. Dlatego najlepszym rozwiązaniem byłoby test mojego programu
z konkretnym procesorem. Szanse, że ktoś userów newsów ma ten procesor jest
niestety bardzo niewielki. Nie tracę jednak nadziei, że się taki znajdzie.
Kusi mnie ten Xeon ale wadą jest wysoka cena płyt głównych z podstawką LGA 2011-V3

uzyszkodniku
jezeli procesor daje rade pod konkretnym programem dla ciebie odpowiednim

to nad czym sie zastanawiasz