Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz
From: peter <ToJestTo@nic.nie.wiem>
Date: Thu, 6 Apr 2017 00:15:49 +0200
Poszukuje procesor do workstation z 100% obciążeniem przez 24H

Wstępne typy:
1. Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz
 Ma może ktoś taki procesor lub podobny.
Jako płyta( niestety drogie), jaki SO
Jak się spisuje.
Były robione jakieś testy wydajności?.
Zalety 8 Core ;cache 20- MB, wady 1.7 GHz,

ewentualnie
2. Intel Core i7-7700K 4.2 GHz
 Takie same pytania jak wyżej
Zalety duża wydajność; 4.2GHz, wady cena; 4 Core; Cache 8MB

3. Intel Core i5-7600K 3.8 GHz
Takie same pytania jak wyżej
Zalety cena, wady niska wydajność; 4 core;  Cache 6 MB

Publikowane przez 'cpubenchmark' testy : poz2 > poz1 > poz3
Niestety nie są one dla mnie zbyt wiarygodne, bo to są ogólne testy do różnych procesów obliczeniowych. Moje problemy to obliczenia równolegle 4 lub więcej aplikacji numerycznych.

Ktokolwiek ma, lub wie coś na temat, lub wie kto ma, proszony jest o bliższe informacje o Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz ( Xeon-ów nie miałem do tej pory) lub pozostałych intel i7/i5 7700/7600K.

Z góry dziękuję,

--
 peter