Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz vs AMD Ryzen 7 1700

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz vs AMD Ryzen 7 1700
From: peter <ToJestTo@nic.nie.wiem>
Date: Fri, 14 Apr 2017 15:09:58 +0200
W dniu 2017-04-12 o 23:37, Roman Tyczka pisze:

https://www.purepc.pl/procesory/test_procesora_amd_ryzen_7_1700_cenowy_rywal_core_i7_7700k?page=0,9

Rendering w POV-Rayu (czas całkowity, mniej to lepiej):

Ryzen 1700: 89.6
i7 7700K: 126.1
.
.

ale bardziej mnie to  interesuje  7-Zip - Kompresja 3000 MB plików graficznych

Czas w sekundach (mniej = lepiej)
  i7 7700K  79.9
Ryzen 1700  88.3

Mam jednak propozycję. Ty się interesujesz AMD Ryzen. Kup jak najszybciej np
Ryzen
1700. On w wielu testach dorównuje i7 a niektórych nawet go przewyższa.

Ty będziesz zadowolony, a mnie udostępnisz go  testów numerycznych. W ten sposób
przekonasz mnie do zastosowania go celów numerycznych. OK!.

Nie ma problemu, jeśli doczekasz to chętnie udostępnię.

 No to fantastycznie. Czekam.

--
 peter