Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 06 Apr 2017 20:17:51 GMT
Witaj peter, 06 kwi 2017 w news:oc3qam$t5s$1@node1.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> Poszukuje procesor do workstation z 100% obciążeniem przez 24H
>

> Ktokolwiek ma, lub wie coś na temat, lub wie kto ma, proszony jest o
> bliższe informacje o  Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz ( Xeon-ów nie
> miałem do tej pory) lub pozostałych intel i7/i5 7700/7600K.
>
> Z góry dziękuję,

Nudziło mi się chyba strasznie.
Możesz sobie sćiągnąć program:
https://www.passmark.com/products/pt.htm
i przy użyciu Baseline wyszukiwać testy użytkowników
Rozrzut jest często duży - dużą róznicę robią np. płyty główne, czy ilość
RAM.
Ogólne porównanie:
https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=2850&cmp[]=2874&cmp[]=2919
A tutaj masz screeny z testów, jeśli chodzi o i7 i i5 to 5 nalejpszych
wyników, a Xeony wszystkie jakie znalazło. W pliku htm jest krótki opis
składowych części testów - może coś ci podpowie, bo może się okazać że
procesor z słabszym wynikiem ogólnym może być lepszy w szczególnym
zastosowaniu - teście.
https://www.dropbox.com/sh/dnz0dkemgty3e4k/AACmIBV3wwDHFb3i3wsXmsl9a?dl=0