Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie f-my produkują jeszcze HDD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Fri, 10 Feb 2017 23:33:42 +0100
Po głębokim namyśle 2late napisał w Friday 10 of
February 2017 22:57:

> Podaj przyklad jednego kraju ktory jest
wolnorynkowy od 100 lat?

        W pełni wolnorynkowego nie ma i chyba nigdy
nie było odkąd powstały organizacje państwowe -
zwłaszcza, że pierwsze państwa były tyle
przedsięwzięciami politycznymi, co gospodarczymi i
były prywatną własnością swoich władców. Ale widać
ogólną prawidłowość, że im więcej wolności
gospodarczej tym szybszy rozwój. Kapitalizm, który
dał zatrudnienie chłopom wyciskanym ze wsi przez głód
był ze swej natury wolnorynkowy.

PS. Ja pisałem o 100 tys. lat, nie o 100 latach.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus
wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.