Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie f-my produkują jeszcze HDD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
From: MB <MBrandomMB@hmamail.com>
Date: Tue, 7 Feb 2017 21:26:21 +0100
W dniu 04.02.2017 o 22:06, RadoslawF pisze:

> Sprawdź aktualne ceny, jesteś o ponad sto złotych do tyłu.  :-)
> Na popularnym portalu ceny są od 230zł do 300zł.

Na popularny portal na A nawet nie patrzę - jak chcę kogoś wspomóc
charytatywnie to daję na WOŚP, a nie tam kupuję ;)
Pod koniec roku kupiłem 1TB WD MyPassport Ultra za 169 zł, a w zeszłym
miesiacu jeszcze Samsunga S3 1TB za 139 zł. Średnia wychodzi ~150 zł
i to w zwykłym spożywczaku przy okazji innych zakupów (Tesco), a nie
specjalnie objeżdzając wszystkie sklepy w okolicy szukając najtańszej
oferty i zużywając na to więcej paliwa niż sprawa warta.

--
/MB