Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak znaleźć kondensator z układu resetu?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak znaleźć kondensator z układu resetu?
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Mon, 9 Jan 2017 00:11:57 -0000 (UTC)
Dnia Fri, 06 Jan 2017 11:35:32 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Racja wszystko.  A nawet więcej, jeśli  nie potrzebujesz kosmicznych
> osiągów to  kup płytę z drugiej  ręki na Allegro. Raz  tylko w życiu
> kupiłem płytę w sklepie i pożałowałem (K7S5A :)

Żadna racja.  Kupisz płytę  z drugiej ręki,  owszem… Zgadnij,  w jakim
stanie  są kondensatory.  Że nie  są wybrzuszone,  nie znaczy,  że nie
klękną za  pół roku, bo sprzedający  wyczuł moment. Czeka Cię  to samo
plus wydatek  na płytę. W sumie  kupując szrot należy  założyć wymianę
kondziów (koszt części żaden, ale trzeba liczyć się z warsztatem).

K7S5A, też miałem tego diabła tasmańskiego :)

--
Pozdrawiam,
Marsjanin