Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak znaleźć kondensator z układu resetu?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak znaleźć kondensator z układu resetu?
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Fri, 06 Jan 2017 10:11:11 +0100
Po głębokim namyśle marrgol napisał w piątek, 6 stycznia 2017 02:09:

> Taki objaw sugeruje raczej "zdychające elektrolity", najczęściej
> w zasilaniu procesora.  P5B ma już chyba swoje lata, więc jeśli
> jeszcze ich nie wymieniałeś, to od nich bym zaczął…

        Dzięki. A jak je rozpoznać?

        BTW - czy inny objaw, samorzutne budzenie się komputera po
próbie hibernacji, wskazuje na to samo? Co ciekawe, nigdy nie ma tego
problemu przy normalnym wyłączeniu, natomiast po hibernacji czasem od
razu, a czasem po kilkudziesięciu sekundach komputer sam się budzi.
Dotychczas nie łączyłem tych spraw, bo gdzie reset, a gdzie
hibernacja...

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.