Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak znaleźć kondensator z układu resetu?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak znaleźć kondensator z układu resetu?
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sat, 07 Jan 2017 10:54:59 +0100
Po głębokim namyśle Sebastian Biały napisał w piątek, 6 stycznia 2017
11:29:

> A rozsądnym zakup *nowej* płyty...

        Super, dzięki.

        Policzyłem głosy i wychodzi, że 3/4 odpowiadających radzi mi
raczej wymienić płytę, niż się bawić z kondensatorami. W sumie mi to
odpowiada, bo przy moim doświadczeniu manualnym pewnie i tak coś
przypalę. ;)

        W związku z tym pytanie numer dwa: mam procesor E6550. Czy jest
sens jeszcze kupować płytę 775, czy należałoby raczej kupić nową płytę
i nowy procesor? Co z RAM? Zastosowania niemal typowo domowe:
przeglądanie internetu, czasem obróbka zdjęć lub wideo wakacyjnych,
nic wielkiego. Jedno co, to odpalam czasem różne rzeczy w środowiskach
wirtualnych.

        Nie potrzebuję zaawansowanego sprzętu dla graczy, nie bawię się
też w OC, bo nawet kilkunastoprocentowy wzrost szybkości przetwarzania
na moim komputerze nie zmienia losów świata. Z drugiej strony, nie
chciałbym za chwilę zostać z ostatnim egzemplarzem 775 w Polsce - już
się parę razy naciąłem na wzroście cen akcesoriów do staroci. ;)

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.