Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 3 Jan 2017 21:26:04 +0100
Dnia Tue, 3 Jan 2017 21:12:37 +0100, Irokez napisał(a):

>  problemów nie mam ani z filmami ani z napisami.

Ejże. Ja mam UE48JU6410S połaczonym po dlna pod linuksem (minidlna). Na
dysku kompa mam mnóstwo filmów z napisami w dodatkowych plikach w
standardzie .txt czy .srt i niestety, żadnych napisów nie udało mi się
uzyskać podczas odtwarzania przez dlna. Dlatego uważam że to rozwiązanie
ma ograniczoną stosowalność a w praktyce nadaje się wyłącznie do
obejrzenia zdjęć z wakacji, zmagazynowanych na dysku kompa. I to z
pewnymi ograniczeniami wynikającymi z opóźnień w przesyle i w obróbce
zdjęć przez procesor kompa oraz dziwnej polityce przeglądarki zdjęć w TV
przy której nigdy nie wiesz czy sam zmieniłeś zdjęcie na następne czy
zrobiła to za ciebie przeglądarka :)
IMO jedyna sensowna obecnie opcja korzystania z netu czy zasobów kompa
to kabel HDMI.
--
Jacek
I hate haters.