Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Tue, 3 Jan 2017 20:14:25 +0100
W dniu 2017-01-03 o 17:59, SERG pisze:

Za Smart TV przemawia chyba tylko jego prostota - plug and play i
wszystko działa bez kombinowania z pozycji pilota, aczkolwiek z tego co
już udało mi się gdzieś wyczytać to rozwiązanie poprzez Raspberry też
powinno umożliwiać sterowaniem wszystkiego pilotem od TV.
Co do konfiguracji Malinki nigdy nie miałem z tym do czynienia, ale
ilość tutoriali w internecie myślę spokojnie wystarczy mi do ogarnięcia
tematu.

Jak sygnał masz tylko z anteny i sieci to jak najbardziej malina
lub coś podobnego.
Jak sygnał i internet masz od jednego dostawcy to nie tylko nie
potrzebujesz smart ale nawet TV nie potrzebujesz. Wystarczy monitor
z regulacją siły głosu, cała resztę obsługujesz przez urządzenie
dostawcy sygnału.

Smart TV to kolejny bzdet marketingowców do wydrenowania naszych
kieszeni. Tu pozdrowienia do szczęśliwych nabywców telewizora
z niepotrzebnym systemem 3dD.

Pozdrawiam