Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
From: SERG <marcin_netNOSPAM@poczta.fm>
Date: Tue, 3 Jan 2017 19:00:17 +0100

Zapomnij. Ten cały SMART jest zdecydowanie przereklamowany. Przeglądarka
pracuje wolno, renderujre zupełnie inaczej niż to co widzisz na kompie,
obsługa jest niewygodna. Jeśli za część SMART-a uważasz łącze
wifi-ethernet/dlna to wiedz że daleko nie wszystkie typy plików AV
odtworzysz a o napisach w dodatkowych plikach tekstowych zapomnij. Zanim
kupisz, pobaw się tym gdzieś i sprawdź sam.
Internet w TV? Owszem, podłącz TV do domowego kompa lub choćby laptopa
po HDMI i używaj ile wlezie :)

Miano SMART, że jest przereklamowane to już wiem od jakiegoś czasu. :)
W robocie mamy TV Samsunga i trochę się nim bawiłem. Nie powiem, Youtube fajnie się ogląda, radyjka internetowe też śmigają całkiem miło jednak Youtube, radio internetowe i jakiś VOD to cały SMART stąd wpadłem na pomysł Raspberry czytając na jak wiele on pozwala. Teoretycznie pewnie można osiągnąć podobny efekt do Malinki po prostu podłączając laptopa do TV. Ja jednak wole mieć rozdział w domu komputer/TV. TV chcę by spełniało funkcję TV - włączam i działa, a nie czekam aż mi się na lapku system załaduje :) Stąd też moje trochę obawy co do Raspberry, że w porównaniu ze Smart TV nie będzie to takie userfriendly(?) choć może się mylę, bo jak wcześniej wspomniałem praktycznego doświadczenia z mikrokomputerami nie mam.