Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 3 Jan 2017 18:38:34 +0100
Dnia Tue, 3 Jan 2017 18:03:39 +0100, SERG napisał(a):

> Od razu ochoczo przystąpiłem do poszukiwać wśród masy telewizorów typu
> Smart, ponieważ TV ma być tylko i wyłącznie wykorzystywany do odbioru
> wszelkich dóbr dystrybuowanych drogą internetową.

Zapomnij. Ten cały SMART jest zdecydowanie przereklamowany. Przeglądarka
pracuje wolno, renderujre zupełnie inaczej niż to co widzisz na kompie,
obsługa jest niewygodna. Jeśli za część SMART-a uważasz łącze
wifi-ethernet/dlna to wiedz że daleko nie wszystkie typy plików AV
odtworzysz a o napisach w dodatkowych plikach tekstowych zapomnij. Zanim
kupisz, pobaw się tym gdzieś i sprawdź sam.
Internet w TV? Owszem, podłącz TV do domowego kompa lub choćby laptopa
po HDMI i używaj ile wlezie :)
--
Jacek
I hate haters.