Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] System na starym kompie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] System na starym kompie
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 22 Dec 2016 10:09:08 +0100
Dnia Wed, 21 Dec 2016 22:55:26 +0100, Jer napisał(a):

> napisałem "ASUS-A3Hf uściślając model" laptopa plus inicjujący post - to
> przeczytałem z obudowy laptopa i info w systemie.
Nie zauważyłem w drugim poście :)

> No właśnie szukam, czy w tym laptopie można zwiększyć pamięć.
Można. Akceptuje 2 moduły PC2-4200 DDR2 SDRAM SODIMM nie większe niż 1
GB. 512 MB kupisz na Allegro za kilka zł, 2x1GB za 30 zł.

Co do procka to zpotkałem się z opinią że działają tylko Celerony M.
Możesz spróbować wymienić na Celeron M 550      2130 MHz lub nieco wolniejszy
M450. Możesz zaryzykować również wymianę na Pentium M jak ci wpadnie w
ręce jakiś darmowy czy bardzo tani, wkładaj bez obaw, nic nie
spieprzysz. Jak by działał można się pokusić o wstawienie możliwe
najszybszego, jest łatwy dostęp. Choć nie jest łatwo znaleźć procek na
Socket M, jak ci się nie spieszy to trafisz.

--
Jacek
I hate haters.