Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] System na starym kompie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] System na starym kompie
From: Jer <jer@kontakt.pl>
Date: Wed, 21 Dec 2016 22:55:26 +0100

> Pcol to pl.comp.os.linux. IMO do powyższych zastosowań wystarczy ci
> linuks, a nawet zaryzykuję twierdzenie że będzie lepszy z uwagi na
> zbędność antywira.Zainstaluj jeden z tych które ci doradzano. Jeśli
> jesteś przyzwyczajony do układu ekranu podobnego do windowsa XP, Mint
> Cinnamon w wersji 64b będzie dobrym rozwiązaniem. IMO nie potrzebujesz
> większej pamięci ale nie zaszkodzi jej dodać zwłaszcza że przewiduję że
> masz wolne gniazdo a stare moduły są względnie tanie. Można też pomysleć
> o wymianie procka na szybszy, też są względnie tanie. Ponieważ idea
> [...]
napisałem "ASUS-A3Hf uściślając model" laptopa plus inicjujący post - to
przeczytałem z obudowy laptopa i info w systemie.

później dopisałem, ze jednak jakoś udało mi się włączyć aktualizację - i
teraz bedę miał (bo jeszcze trwa na  ubuntu 16.04).

No właśnie szukam, czy w tym laptopie można zwiększyć pamięć.

--
J.