Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] System na starym kompie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] System na starym kompie
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Wed, 21 Dec 2016 21:49:53 +0000 (UTC)
Dnia 21.12.2016 Jer <jer@kontakt.pl> napisał/a:

> oprogramowania, ani od komputerów. Nie wiem jaka grupa kryje sie pod
> skrótem pcol.

pl.comp.os.linux

> Laptopa użytkuję sporadycznie do www, jakiś film - nie potrzebuję
> nowego, ale w miarę usprawnienie tego.

Jeśli to co masz jeszcze jakoś działa to zacząłbym
od zmiany okienek. Na bardzo podobnym lapku
(Toshiba Portege R100- Pentium M@1GHz, 512 MB
RAM) sprawdzał się IceWM, bodaj 30 MB konsumował
z dodatkami. Ale co z tego, jak odpalenie Firefoksa
z 4-8 zakładkami zjadało resztę RAM...

> Powstało następne pytanie, czy da się zwiększyć pamięć w tym modelu -

... i czy jest to opłacalne.
Może być tak, że lepiej będzie kupić inną
(niekonieczmie nową) maszynę.

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.