Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Wed, 14 Dec 2016 04:27:03 +0100
W dniu 2016-12-13 o 23:25, Marek pisze:

Nie daj się oszukać.
Tanie małe kolorowe laserówki nadają się do pisania pism/listów
z kolorowymi napisami czy znakami firmowymi. Do druku fotek w
dobrej jakości nie nadają się. I to trzeba wiedzieć przed kupnem.

Wiem o tym doskonale. Do zdjęć używam 9cio kartridżowej drukarki
atramentowej. Nie potrzebuję laserówki do tego celu - jak napisałem w
wątku otwierającym.

Jak czytam co napisałeś w tym wątku to mam wątpliwość czy to prawda.

Pozdrawiam