Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Fri, 16 Dec 2016 14:42:27 +0100
W dniu 2016-12-16 o 04:01, RadoslawF pisze:

Niewłaściwie dobrałeś drukarki i całkiem błędnie policzyłeś koszty
barwników.

Nie drukarki lecz drukarkę. Z pozostałych (innych niż ta laserowa) jestem bardzo zadowolony co do jakości i kosztów wydruków.

Po drugie nie musisz podkreślać tego, że laserówkę "niewłaściwie dobrałem" bo sam w wątku otwierającym o tym powiedziałem.

Jeśli twierdzisz, że źle liczę koszty eksploatacji laserówki, to zgodnie z prośbą z wątku otwierającego proszę o precyzyjne informacje a nie rzucanie ogólnych haseł. Konkretne liczby są potrzebne. Inaczej z dyskusji kompletnie nic nie wynika.

A tak na marginesie: komu zatem adresowana jest drukarka MC363? O kim można powiedzieć, że kupując to urządzenie dokonał najlepszego wyboru?

Twoją metodą udowodnię że podróż ciężarówką będzie
tańsza bo ropę dostanę za darmo od szwagra operatora spychacza.

Porównanie nieadekwatne. Ja mówię o oryginalnych barwnikach.

A benzynę do malucha muszę już kupić za gotówkę.
Zamienniki w twoim laserze kosztują 130 zł za kolor.
Inna sprawa że i oryginały znalazłem tańsze niż piszesz.
:-)

No to podaj link.

--
Pozdrawiam,