Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sat, 17 Dec 2016 15:40:57 +0100
W dniu 2016-12-17 o 01:42, RadoslawF pisze:

Porównujesz drogi oryginalny toner z nieoryginalną czyli tania dolewką
tuszu.

Nie, chodziło mi o oryginalny tusz Epsona. Zgoda, z pały strzeliłem kwotą kilkunastu złotych bo przeliczać mi się nie chciało co do złotówki gdyż i tak wiem, że wyjdzie kolosalna różnica między oryginalnym tuszem a oryginalnym tonerem. Chcesz wyliczeń co do złotówki? Proszę:

Butelka kosztuje najtaniej 25 zł za 70 ml. Do wydrukowania 1500 stron ile tego tuszu potrzebujesz? Policzmy nawet 30ml bez oszczędzania tuszu. Czyli 30/70 * 4 kolory załóżmy * 25zł = 42 zł. Przy zamiennikach 100ml za 45 zł są 4 butelki po 100ml. Koszt wydruku 1500 stron to 13.5zł czyli 0.9 gr / strona.

Koszt tuszu na 1 kartkę = 42zł / 1500 = 2.8 gr vs 1zł na laserówce MC363.

No więc pokaż proszę gdzie jest błąd moich kalkulacji, który mi zarzucasz. Podaj swoje wyliczenia.

Jeszcze raz poproszę o link, gdzie widziałeś zamienniki toneru do MC363 za 130zł / kolor. Podaj też link gdzie oryginały widziałeś taniej niż napisałem bo ja widziałem małe za 330zł a duże za 550zł za kolor. No bo nie przypuszczam, że sobie ot tak palnąłeś aby mi "na złość" (lub coś w tym stylu) zrobić?

--
Pozdrawiam,
Marek