Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] laptop się dziwnie grzeje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] laptop się dziwnie grzeje
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 19 Nov 2016 09:50:44 GMT
Witaj ToMasz, 18 lis 2016 w news:o0nbtf$8ad$1@dont-email.me napisałeś/aś:

> w czasie instalacji systemu, og˘lnie kopania w nim (nowy
> dysk) dzialal bez blachy odprowadzajacej cieplo i wentylator raz chyba
> sie zalaczyl. po wgraniu sterownik˘w, wentylator wyje

Za dużo zmiennych, ale może spróbuj bez tej blachy zostawiąjąc otwarty
spoód laptopa? 2xa4 to a3 :) więc powierzchnia większa niż laptopa.
Kładziesz go do góry nogami, czy co? Nie wiem jak to zamontowane, chętnie
zobaczę - wrzuć zdjęcie.
Jak to nie przez blachę, to nie wiem. Sprawdź, jakie są odczyty
temperatur. Może to układ graficzny się grzeje?
Zarządzenie energią w systemie sprawdzone - plan wydajności? Może jakoś
się gryzie z power now? W sumie napisałeś, że to po wgraniu sterów( tych
amd?)
Sterowniki na stronie producenta laptopa jeszcze istnieją?