Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 02 Sep 2016 20:41:47 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 2 Sep 2016 20:28:09 +0200 (CEST)
 doszła do mnie wiadomość  <nqcgc9$fql$1@dont-email.me>
 od Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>  :

>Ale potrafi "wstrzyknąć" BCD którego tam nie ma, ponieważ bez
> niego sama naprawa boot record to chyba za mało?

Nie wiem co masz zepsute, więc sam sprawdź.

>Podobna sprawa.

Możesz tym odpalić system z dysku z zamazanym boot kodem, czasami to
się przydaje, mi dość często.

>Ale mam na laptopie w7 zainstalowany od samego kupna tego laptopa,
> bez żadnych płyt instalacyjnych, i jeszcze można tam było nagrać
> dysk naprawczy ale on jest na sprzęt 64 bitowy

Poszukaj, posiądziesz odpowiednie ISO i pozbędziesz się kłopotów,
serio, nawet sam MS radził od znajomego pożyczyć, ale jak znajomy nie
ma, to od nieznajomego też można, a na torrentach są jedni i drudzy.
Taki od nieznajomego to najpierw antywirusikiem przetestować wypada,
co by nie zostać następnego dnia w samych gaciach z wielkimi długami,
a może i w pierdlu na Guantanamo.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546