Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Fri, 2 Sep 2016 20:28:09 +0200 (CEST)
Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid> Wrote in message:
> Zobacz Rescatux, potrafi zrekonstruować boot record Windowsa:
> https://www.youtube.com/watch?v=kpJoNHjiOOs&index=7&list=PL8DF064C0B27FBE96

Ale potrafi "wstrzyknąć" BCD którego tam nie ma, ponieważ bez
 niego sama naprawa boot record to chyba za mało?

> Natomiast Super Grub Disk prawdopodobnie ci tego windowsa z
> uszkodzonym MBR uruchomi:
> http://www.supergrubdisk.org/super-grub2-disk/

Podobna sprawa.

> Nie trzymasz ISO ze swoim systemem?
> To błąd, pozostaje ci szukanie tego ISO po emulach i torrentach.

Ale mam na laptopie w7 zainstalowany od samego kupna tego laptopa,
 bez żadnych płyt instalacyjnych, i jeszcze można tam było nagrać
 dysk naprawczy ale on jest na sprzęt 64 bitowy

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/