Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 09 Sep 2016 12:32:34 GMT
Witaj Yerine Ictimai, 02 wrz 2016 w news:nqc71u$cqf$1@dont-email.me
napisałeś/aś:

> Przykładowo coś jak NeoBCD itp., ale może czy NeoBCD oferuje dysk
>  iso żeby wystartować go na maszynie kompletnie pozbawionej
>  jakiegokolwiek bootloader'a żeby właśnie dodał bootloader dla
>  w7?

Akurat wczoraj załatwiłem (prawie) podobny problem na laptopie. Tak
kombinowałem, że w końcu nie mogłem uruchomić W7. Żadna naprawa z
instalki W7 nie pomogła. Na innej partycji zainstalowałem jeszcze raz
W7 (nie utworzył sobie tej 100MB partycji - katalog boot ma na swojej)
i zaraz po uruchomieniu zainstalowałem EasyBCD i dodałem do
bootmanagera tę pierwszą instalację Widows (o którą się rozchodzi) No i
się uruchamia.
Teraz można kombinować, jak pozbyć się drugiej tak, żeby pierwsza się
nadala uruchamiała. Wydaje mi się, że jak usunę wszytko oprócz \boot i
paru plików z katalogu głownego z partycji z drugim windowsem to będzie
ok i będzie można nawet zmniejszyć tę partycję.
Ty możesz zrobić podobnie, pewnie możesz zmienić partycję z logicznej
na podstawową bez utraty danych. Musisz pokmbinować. Albo dodasz
partycję na istniejącym dysku w maszynie, albo nowy dysk - do
instalacji nowej 7 żeby podnieść starą.