Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Fri, 2 Sep 2016 17:31:07 +0200 (CEST)
Nathan <mail@sig.jest> Wrote in message:

> https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows7

Ale na tym Microsoft'owym portalu trzeba podać numer licencji
 swojego Windows'a i wtedy można ściągnąć dysk naprawczy ale
 przystosowany TYLKO DO NIEGO - w skrócie: czyli taki co
 potrzebuje architektury 64-bitowej żeby w ogóle zastartował - a
 moja maszyna wirtualna jest tylko 32-bitowa. W skrócie, taki dysk
 naprawczy to ja mam od samego początku ale on przy starcie na tej
 maszynie 32-bitowej od razu mówi że potrzebuje architektury
 64-bitowej i odmawia dalszej współpracy :/

A czy istnieją narzędzia tego typu innych twórców niż m$, (third
 parties), takie co startowane z  iso/CD/DVD zainstalują
 JAKIKOLWIEK bootloader (np inny niż BCD) zdolny WYSTARTOWAĆ
 W7-32bit znajdujący się na dysku twardym / partycji ZUPEŁNIE
 pozbawionym/ej BCD?

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/