Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dwa windowsy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dwa windowsy
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 29 Aug 2016 21:14:02 +0200
Dnia Sun, 28 Aug 2016 16:31:46 +0200 (CEST), Yerine Ictimai napisał(a):

> Próbuję: "no bootable media", przecież piszę, efekt taki jakby
>  FIZYCZNIE skopiować ten dysk logiczny na partycję podstawową i
>  zrobić ją aktywną.
> Jeżeli ktoś instaluje Windows na konkretnej partycji podstawowej,
>  albo pojedynczym dysku nie podzielonym na partycje, wówczas
>  domyślnie i Windows i bootloader znajdą się na tej samej
>  partycji/ dysku.
> Ale też można instalowanemu Windows'owi wskazać na inną partycję
>  lub dysk logiczny  -wtedy instalator Windows'ów zainstaluje
>  Windows na tym wskazanym np. dysku logicznym ALE bootloader
> [...]

To jak mówię - nie próbowałem, bo u mnie nigdy cyrków pt. bootloader nie
było. Nawet, jak w pewnym momencie mi rąbnęło, żeby mieć dwa systemy, to one
sobie na dwóch oddzielnych dyskach były i wybór następował na zasadzie
wskazania w BIOS urządzenia startowego.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Gdyby wybory mogły cokolwiek zmieniać, już dawno by ich zakazano.        ]