Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dwa windowsy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dwa windowsy
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Fri, 26 Aug 2016 17:51:00 +0200 (CEST)
Kviat <null> Wrote in message:

> Nie sądzę (nie próbowałem, bo:) maszyna wirtualna tak jakby ma w sobie
> wirtualne hmm... podzespoły: płyta główna, karta sieciowa, graficzna
> itd. i swoje własne sterowniki do tych hmmm... "podzespołów".
> Wątpię, że taki obraz partycji z fizycznego kompa, który ma
> poinstalowane sterowniki w ogóle ruszy.

Myślę, że przygotowany XP odpowiednio (PO odinstalowaniu
 krytycznych sterowników) ruszy bez problemu - wypróbowane na
 różnych sprzętach!

Ale jak tam wkopiować gotową partycję, zamiast instalowania, może
 zamiast instalowania uruchomić iso z EaseUsToDoBackup?

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/