Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dwa windowsy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dwa windowsy
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Mon, 29 Aug 2016 17:49:47 +0200 (CEST)
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
> Ja eksperymentuje na laptopie który ma już z 8 latek (Lenovo Y550)
>  i chyba procek jest pozbawiony tej funkcji, albo płyta główna

Przy okazji, ten VirtualBox na tym laptopie pod linuksem jako
 gościa ma XP-pro i widzę spore lagi, szczególnie przy zapisie na
 dysku, ale też wirtualny "procek" jest wyjątkowo słaby, przy
 startowaniu Firefoksa TaskManager pokazuje że 100% wykorzystanie
 CPU przez pół minuty - co źle robię, czy na VMWare wydajniej by
 to działało?

Ponieważ porównując do XP tego samego puszczonego normalnie
 FIZYCZNIE ta maszyna wirtualna VirtualBox'a jest wyjątkowo
 słabiutka - BEZ PORÓWNANIA!!!

Ale może trzeba jakoś skonfigurować tę maszynę wirtualną żeby
 działała z normalną prędkością, ale JAK?

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/