Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dwa windowsy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dwa windowsy
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Sun, 28 Aug 2016 16:31:46 +0200 (CEST)
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> Wrote in message:

> Nie wirtualizowałem fizycznych maszyn. Spróbuj - możliwe, że konwerter
> również ogarnie kwestię bootloadera.

Próbuję: "no bootable media", przecież piszę, efekt taki jakby
 FIZYCZNIE skopiować ten dysk logiczny na partycję podstawową i
 zrobić ją aktywną.
Jeżeli ktoś instaluje Windows na konkretnej partycji podstawowej,
 albo pojedynczym dysku nie podzielonym na partycje, wówczas
 domyślnie i Windows i bootloader znajdą się na tej samej
 partycji/ dysku.
Ale też można instalowanemu Windows'owi wskazać na inną partycję
 lub dysk logiczny  -wtedy instalator Windows'ów zainstaluje
 Windows na tym wskazanym np. dysku logicznym ALE bootloader
 posadzi na bieżącej AKTYWNEJ partycji podstawowej, właśnie mam
 takie coś i żeby boot'owało się w maszynie wirtualnej (albo i
 fizycznej też zresztą) to trzeba wziąć  OBIE partycje: i tę z
 bootloader'em i ten dysk logiczny z Windowsem - chyba że można
 jakoś postawić bootloader z "zewnątrz"?

--
How...

----Android NewsGroup Reader----