Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klonowanie clonezilla na ssd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klonowanie clonezilla na ssd
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 29 Jul 2016 20:45:56 +0200
Dnia Fri, 29 Jul 2016 15:16:48 +0100, 2late napisał(a):

> Jest jedna mala fat 32, cos zwiazane z EFI; Recovery i Podstawowa - C. Tej
> czwartej nie widac z poziomu backupu ale cos mi mignelo i chyba to bylo cos
> z MBR.

I którą Ci niby Windows 10 założył? Bo gwarantuję Ci, że na poprzednim
systemie też były dokładnie te same partycje (± różnica w wielkości na
partycję rozruchową - w Windows 7 miała 100 MB, w 8.1 - 350, ile w 10-tce to
nie pamiętam, a nie mam pod ręką takowego w chwili obecnej).

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Kobiety przywiązują się przez względy.                        (Stendhal) ]