Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klonowanie clonezilla na ssd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klonowanie clonezilla na ssd
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 30 Jul 2016 14:15:56 +0200
Dnia Fri, 29 Jul 2016 20:28:54 +0100, 2late napisał(a):

> OK, Jak wspomnialem, nie mam zadnego problemu z partycjami, ile mam tyle
> mam. Ale gwoli wyjasnienia, wszsytkie partycje zalozyl mi Windows 10
> podczas instalacji od zera.

Tak. Partycję Recovery też Ci instalator Windows 10 założył. Jasne.

> Aktualnie mam Windowa 8.1 Pro i dwie partycje (w tym jedna 350 MB o ktorej
> piszesz). Obydwa systemy sam instalowalem. Nawet upgrade do Windowsa 10
> robilem na czysto bo zwykly upgrade nie przeszedl przez RAID0 SSD.

http://s10.ifotos.pl/img/Windows-1_apnspsw.png
Windows 10 postawiony na maszynie wirtualnej (na czysto). Ciekawe dlaczego u
mnie są dwie partycje (tak - nie jest to maszyna z BIOSem UEFI): partycja
odzyskiwania (450MB) plus podstawowa (59,56GB) na pliki systemowe i
użytkownika?

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę...            ]