Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klonowanie clonezilla na ssd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klonowanie clonezilla na ssd
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Fri, 29 Jul 2016 20:28:54 +0100
On 29/07/2016 07:45, Przemysław Ryk wrote:
Dnia Fri, 29 Jul 2016 15:16:48 +0100, 2late napisał(a):

On 28/07/2016 06:34, Poldek wrote:
W dniu 2016-07-28 o 16:25, Przemysław Ryk pisze:

Swoją drogą - cztery partycje? I niby 10-tka Ci to tak zorganizowała? Jakoś
mi się nie wydaje.

Jeżeli komputer to firmówka np. Fujitsu czy podobny, to producent komputera
zwykle od siebie daje niewielką partycję lub dwie.

Jest jedna mala fat 32, cos zwiazane z EFI; Recovery i Podstawowa - C. Tej
czwartej nie widac z poziomu backupu ale cos mi mignelo i chyba to bylo cos
z MBR.

I którą Ci niby Windows 10 założył? Bo gwarantuję Ci, że na poprzednim
systemie też były dokładnie te same partycje (± różnica w wielkości na
partycję rozruchową - w Windows 7 miała 100 MB, w 8.1 - 350, ile w 10-tce to
nie pamiętam, a nie mam pod ręką takowego w chwili obecnej).

OK, Jak wspomnialem, nie mam zadnego problemu z partycjami, ile mam tyle mam. Ale gwoli wyjasnienia, wszsytkie partycje zalozyl mi Windows 10 podczas instalacji od zera. Aktualnie mam Windowa 8.1 Pro i dwie partycje (w tym jedna 350 MB o ktorej piszesz). Obydwa systemy sam instalowalem. Nawet upgrade do Windowsa 10 robilem na czysto bo zwykly upgrade nie przeszedl przez RAID0 SSD.

POzdrawiam