Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klonowanie clonezilla na ssd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klonowanie clonezilla na ssd
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 28 Jul 2016 19:45:56 +0200
Dnia Thu, 28 Jul 2016 19:34:31 +0200, Poldek napisał(a):

> Jeżeli komputer to firmówka np. Fujitsu czy podobny, to producent
> komputera zwykle od siebie daje niewielką partycję lub dwie.

To, to ja wiem. 2late twierdzi „Zrobilem obraz dysku, dopiero potem okazalo
sie, ze Windows 10 zorganizowal 4 partycje.”. Dlatego się dopytuję, bo może
się okazać, że 10-tka tym razem obrywa niesłusznie. :)

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Bo z kobietami drodzy panowie to trzeba krótko! Najdłużej trzy lata.     ]